If the bird don't sing and the ring don't shine..

whatisuphomies?
igår åkte jag som sagt och handlade.
köpte en liten godispåse, asså vafan hände där då? liten? när jag kom till ica så ba ' ne ja vill inte. '
jag dog lite, men ja köpte iallafall lite godis, åt inte ens upp halva? ojoj, nått är seriöst fel, och ja köpte inte EN ENDA chokladgodissak. något är fel på mig.
men men, sen köpte jag driiiicka.
och åkte hem och kollade på en film, white noise. asbra. eller, om man gillar spöken och sånt, så är den asbra!
hihi
vaknade för typ två timmar sen, skulle börja dygna igår, hurfan gick de då?
sämst.
gick och la mig, vi ELVA. shit. somnade vid typ.. ett? bättre än vanligt iallafall...
spelade ett jätteroligt spel istället(a)

fint väder ute btw.
(bild från weheartit)
OCH, OCH... nån som vet nånbra film? vill se fiiiiiiiiiiiiilm.. höhö.
/r

Kommentarer
Postat av: ida

hej! var med i min fototävling! :D

2011-08-07 @ 19:53:34
URL: http://frestadiusfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0